piątek, 7 września 2018

Bez tytułu 50


Sny potrafią być niezwykle inspirujące ...


***  DZISIAJ ŚNIŁAM CIEBIE  ***

Raz po raz uciekam przed Tobą,
nim ostrze wydarzeń kłamstw pajęczynę przerwie,
by po lękach w polu szumiących
znów w cierpienia powrócić miejsce.

Choć poznaję tę twarz - poważną lecz z lekkim uśmiechem
i dobrze wiem co dalej będzie,
gdy z oczu twych czytam żeś przejrzał mnie
jak ja ciebie, przyzwolenie na dalszy bieg spraw
daję spokojnym skinieniem.

Prowadzimy grę bez zasad, bo skrupułów w sobie nie masz,
a słowa litość, dla mnie nie znasz, mimo to
ciekawa wciąż jestem ile pomysłów masz dla mnie jeszcze,
więc ryzykuję znowu głową śląc Ci znak zgody i pokoju...





***
Zbyt wielu jest ludzi
oczekująch na odpowiedzi,
zbyt wiele jest słów
nie wartych wypowiedzenia.
Decyzji przybywa,
a czas wciąż ucieka.

Co noc te same historie
choć innymi obrazami pisane,
przypominają zbyt wiele
niewłaściwych kierunków obranych.

Przeżywać po raz kolejny
te same błęd,
oglądać twarze, których nigdy więcej
nie zobaczę.

Każdy ma swoje fatum;
szkatułkę w duszy podróży,
jak puszkę pandory
- otworzysz wieko
i ból powróci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez tytułu 54

*** Każde słowo, a może i gest, nawet jeśli tylko cię głaskam, wciąż to nie jest to co trzeba,  zamiast tego jestem hukiem ka...