piątek, 20 listopada 2015

Bez tytuły 27


***
Czuję coś
tylko nie wiem co...
Czy to złość?
- chyba nie, bo nie wypala od środka mnie.
Czy to strach?
- paraliżu w moim ciele brak ...
Czy to ...
chyba nie, a może...
Może to miłość we mnie kwitnie?
Może majowe słońce stopiło w sercu lód.
(Choć mógł to też być rum)
Może to ta godzina, którą późna noc
się zaczyna.
A może...
Nieeee
Albo na pewno
tak działasz na mnie Ty.


***
tak sobie myślę
tak bardzo przytłacza mnie
ten świat
ta szarość codziennego dnia
chciałoby się przespać
dzień
tydzień
miesiąc

tak rozmyślam
szukając ucieczki
mogę zjeść wszystkie
różowe cukierki
a potem ucieknę
idąc spać
pożegnam jesienny świat

a gdybym tylko mogła
gin z tonikiem bym sączyła
na śmierć pomarańczą bym się zapiła
i lucky strike'i ze śmiechem paliła

ale to nic
że nie mogę
chyba pójdę już sobie
do zobaczenia
po drugiej stronie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez tytułu 54

*** Każde słowo, a może i gest, nawet jeśli tylko cię głaskam, wciąż to nie jest to co trzeba,  zamiast tego jestem hukiem ka...