poniedziałek, 23 grudnia 2013

Już czas by Świat się o mnie dowiedział



Jestem...

Kim? - Wszystkim i Nikim. Ciszą - Krzykiem, Śmiechem - Łzami, Smutkiem - Radością, Życiem i Miłością. Zamkniętą w swojej duszy - niewidzialnej, złotej klatce - dziewczyną co śni przez całe życie i prze życie całe o śnie marzy.

Jestem...

Jaka? -  Twarda jak skała i krucha jak porcelana. Leciutka jak puch, podobno słodka jak miód. Cicha jak gwiazdy, zimna jak lód - lecz o sercu gorętszym niż słońce.

Jestem... 

Gdzie? -Tu i teraz, w przeszłości i przyszłości. Wszędzie i nigdzie. Tam, gdzie docierają moje słowa, na każdej kartce papieru, którą zapisałam i pokryłam rysunkami. Tam, gdzie ktoś mnie wspomina, gdzie ktoś mnie przeklina, gdzie pamięć o mnie trwa. W wieczności...

JESTEM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez tytułu 54

*** Każde słowo, a może i gest, nawet jeśli tylko cię głaskam, wciąż to nie jest to co trzeba,  zamiast tego jestem hukiem ka...